Ondernemend Midden-Drenthe

ledenvergadering 26 febr CU 012vrijdag 06 november 2009 00:45

Op 8 december 2009 is er een bijeenkomst met als onderwerp ‘Midden- en kleinbedrijf in Midden-Drenthe’. Deze avond begint om 20.00 uur in het Hoalerhoes te Hooghalen. Het is een gespreksavond die de plaatselijke ChristenUnie organiseert over het wel en wee van ondernemen in de gemeente Midden-Drenthe. Iedereen is hierbij van harte welkom.

In deze tijd van economische crisis is duidelijk dat ondernemers het moeilijk kunnen hebben. Maar ook dat ondernemers van groot belang zijn voor onze maatschappij. Ondernemers mogen trots zijn omdat:

- ze producten en diensten leveren

- ze een belangrijke bijdrage leveren aan onze economie

- het midden- en kleinbedrijf een groot deel van de werkgelegenheid levert: landbouw, recreatie, middenstand, dienstverlening, horeca, transport, productie enz. enz.

De vraag is wat gemeente en ondernemer voor elkaar kunnen betekenen.

Is bijvoorbeeld de plaatselijke overheid lastig voor ondernemers? Of zelfs een noodzakelijk kwaad omdat er nu eenmaal regels nodig zijn in onze drukke maatschappij met veel belangen? Moet de gemeente zelf ondernemender zijn en meedenken en meedoen met ondernemers? Over dergelijke vragen wil ChristenUnie Midden-Drenthe het gesprek aangaan. Met iedereen die zich betrokken voelt bij dit onderwerp. Met vertegenwoordigers van de politiek, de ondernemers en geïnteresseerden.

U bent van harte welkom op dinsdag 8 december om 20.00 uur in dorpscentrum ‘t Hoalerhoes, Stengelinstraat 18, 9414 AV Hooghalen, 0593-592340

Hoe ondernemend is Midden-Drenthe? Laat van u horen en kom!

Nadere informatie: info@middendrenthe.christenunie.nl