Tijd voor 3!

Arjan, Gert Jan, Henkwoensdag 03 februari 2010 22:18

De koorts begint op te lopen, ondanks de kou. Zaterdag gaan we van start met onze campagne. Eigenlijk zijn we al veel eerder van start gegaan, maar daar hebben de inwoners van onze gemeente niet zoveel van meegekregen.

Volgens mij begon het al te kriebelen ongeveer een jaar geleden. Toen zijn de eerste stenen gelegd. De voorbereidingen zijn meer werk dan vaak de uitvoering.

Doel: de kiezers proberen te bereiken. Dat gaat ook dit jaar lukken! Het hele campagneteam en veel leden zullen zich daarvoor inzetten. We laten wat van ons horen en zien: neem alleen de vele posters die nu al te zien zijn.

Want we moeten wel zichtbaar zijn. We hebben o.a. een site waar u nu op kijkt. En ook een andere site loopt mee: www.middendrenthe.kiest.nu  (alleen de n na de . zou een c moeten zijn).

We gaan zaterdag 6 februari rake klappen uitdelen tijdens deze campagne en de kiezer mag daar zelf aan meedoen. Let maar op!

De ChristenUnie Midden - Drenthe heeft veel op het programma staan. We hopen dat u dan ook zegt: ik stem op de ChristenUnie, want die zijn stabiel en betrokken. We gaan voor 3 zetels en weet dat dit kan. Want ik heb al veel mensen gehoord die op ons gaan stemmen terwijl ze dat nog niet eerder gedaan hebben. Het is nu tijd voor 3 en zeker tijd voor 2….  U hoort nog van ons!

Henk Heideveld

Archief > 2010 > februari