Te koop

stabiel betrokken CU, pennen, pepermunt, sleutelhangermaandag 15 februari 2010 23:12

‘Op de markt is je gulden een daalder waard’ was altijd de slogan op de radio spotjes.

Op de verkiezingsmarkt afgelopen zaterdag was dit niet aan de orde: de bezoeker van deze markt kon ongelimiteerd politiek winkelen zonder dat het geld kostte.

Tja, dat willen er wel meer, zou je denken. Maar nee, de inwoner van Midden-Drenthe bleef massaal weg. Overigens complimenten voor diegene die er wel waren.

Jammer, want er was genoeg te halen: pennen, folders, kleurplaten, soms wat eetbaars. Er was genoeg voor velen.

Waarom kiest men (inwoner) niet voor de markt? Volgens mij omdat men bijvoorbeeld bang is de discussie rechtstreeks aan te gaan. Maar ook het WWW is er mede ‘schuldig’ aan.

Juist daarom leest u nu deze blog. Het web en onze webstee is duidelijk in trek.  We verbazen ons over het grote aantal bezoekers. Dus dan maar niet via de ‘life’ markt maar lekker thuis middels de virtuele markt. Wat u dan wel mist is al het gratis materiaal wat niet mee te nemen is. Maar ook daar kunnen we u aan helpen. Wenst u ballonnen, posters, pennen, folders, of een rolletje CU pepermunt?

Mail dan even. We komen het persoonlijk langs brengen. En…..u hoeft geen lid te zijn van de ChristenUnie; dat kan later nog.

Dus wat wij als ChristenUnie te koop hebben is voor u gratis! Waar kom je dat nog tegen?!

Henk Heideveld

Archief > 2010 > februari