Politiek legt het oor te luister bij de burger.

rokende jongerevrijdag 09 oktober 2009 07:00

Stabiele jeugd?

Op dinsdag 3 november is er in Westerbork een thema-avond over jeugd en gezin in de gemeente Midden-Drenthe. Spreker is de heer Henk Bosker die vanuit zijn kennis en ervaring bij de politie zijn mening zal geven als wijkagent.

Blinken we uit in huiselijk geweld, drinkt de jonge jeugd zich lam, slaan we er op los in de disco en blowen we onze hersens uit ons hoofd?

Hoor het verhaal uit de praktijk van de agent op de straat. Ga met elkaar het gesprek aan. Gewoon, als inwoners van Midden-Drenthe. Wat kan er anders en beter? Hoe staat het er voor met het gezin als hoeksteen van de samenleving? Zijn er inderdaad problemen met onze jeugd? Is opgroeien in een stabiel gezin belangrijk? En wat heeft de overheid er mee te maken? Is er een rol voor de gemeente bij dit onderwerp?

De ChristenUnie in de gemeente Midden-Drenthe organiseert deze bijeenkomst en hoort graag hoe u over dit onderwerp denkt. Iedere geïnteresseerde is van harte welkom.

Wanneer    : Dinsdag 3 november 2009

Waar           : De Voorhof, Hoogeveenseweg 4, Westerbork