Lustrum ChristenUnie Midden-Drenthe

ChristenUnie Midden Drenthe 5 jaarzaterdag 26 november 2011 23:28

Op maandag 28 november 2011 blikt de ChristenUnie Midden-Drenthe terug op haar eerste vijf jaar raadslidmaatschap. Dat gebeurt tijdens de ledenvergadering, die om 20.00 uur begint in een zaal bij de Gereformeerde Kerk, Laaghalerstraat 10  te Hooghalen. Belangstellenden zijn van harte welkom.

Fractievoorzitter Tjisse Stelpstra van de ChristenUnie van provinciale staten van Drenthe zal op deze avond een inleiding houden over provinciale politiek. Henk Heideveld is namens de ChristenUnie lid van de commissie Ruimte&Groen van de gemeenteraad van Midden-Drenthe. Hij zal actualiteiten over de ruimtelijke ordening van Midden-Drenthe belichten. Hoogtepunt zal ongetwijfeld zijn de terugblik van fractievoorzitter Gert Jan Bent op de ruim vijf jaar dat de partij nu voor het eerst vertegenwoordigd  is in de gemeenteraad. Het bestuur was vroeger ook altijd zeer betrokken en volgde de gemeentepolitiek altijd trouw vanaf de publieke tribune. Na vele jaren is dat eindelijk beloond met het raadslidmaatschap en kan de partij actief politiek bedrijven in de gemeenteraad en de raadscommissies. Met zichtbaar genoegen. Henk en Gert Jan hebben er plezier in, en ze hebben duidelijk hun draai gevonden.