Kort verslag Ledenvergadering 26 februari

ledenvergadering 26 febr CU 012vrijdag 27 februari 2009 13:10

Gisteravond is er een ledenvergadering geweest van de ChristenUnie Middendrenthe. We waren erg dankbaar voor de goede opkomst! Dit geeft dan ook als resultaat: veel tips en ideeën m.b.t. de komende gemeenteraadsverkiezingen: DV 3 maart 2010. De ChristenUnie
Middendrenthe sluit niet uit dat er een 2e zetel aan zit te komen. We willen daar dan ook enthousiast en goed mee aan de slag. Gert Jan Bent heeft uiteen gezet wat er de komende tijd moet gebeuren. Er zal een selectiecommissie aangesteld worden. Hierbij boden 2 heren zich spontaan aan! Ook het Campagneteam wordt opgezet.
Voorzitter Arjan van Harten heeft verteld wat dit ongeveer inhoudt. Hiervoor is een team van drie personen gevormd. Zij kunnen zeker nog de hulp gebruiken van een paar creatievelingen!
De aanwezigen leden hebben al heel wat ideeën en tips aangedragen. Er is zoals u / je leest, volop werk aan de winkel. We waren dan ook erg blij met de inbreng en opkomst van de leden.
Mocht u / je nog vragen hebben n.a.v. deze avond, of nog meer informatie willen m.b.t. de werkzaamheden voor de komende verkiezingen, neem dan gerust contact met ons op.