Jongeren dagen de politiek uit!

Politiek café Hooghalenwoensdag 23 januari 2013 08:46

Onder het motto ‘Jongeren dagen de politiek uit’ vindt op 2 februari 2013 een politiek café plaats bij jeugdsoos All Skin in Hooghalen. De organisatie is in handen van de jeugdsozen All Skin en Twick en de politieke partijen PvdA, VVD, CDA, D’66, ChristenUnie en GroenLinks.

In twee debatrondes gaan jongeren en politici met elkaar in gesprek. De stellingen gaan over actuele onderwerpen als starterswoningen, openbaar vervoer, alcoholgebruik, werkgelegenheid, studiefinanciering en de betaalbaarheid van de zorg. Wij nodigen u dan ook van harte uit om deze avond bij te wonen.

Politiek café

2 februari 2013, 20.00 uur

Jeugdsoos All Skin, Hoofdstraat te Hooghalen

Aanwezig zijn de Tweede Kamerleden Agnes Mulder (CDA), Erik Ziengs (VVD) en Agnes Wolbert (PvdA). Daarnaast betreden lokale politici van 6 partijen het podium. De toegang en de eerste consumptie zijn gratis.

Als afsluiter is er live-muziek van de band ‘Close Call’ en bestaat de gelegenheid om in informele sfeer na te praten.

U bent van harte welkom!