Stelpstra wordt nieuwe lijsttrekker Provinicale Staten

Tjisse Stelpstrazaterdag 13 november 2010 08:36

Verkiezingen 2 maart 2011 in zicht

Over een maand of drie mag u weer naar de stembus. Ditmaal voor het kiezen van leden van Provinciale Staten. Oftewel: uw vertegenwoordiging in het parlement van de provincie. De fractie van de ChristenUnie in Provinciale Staten van Drenthe telt nu drie leden. Gedeputeerde Henk Baas maakt nu namens de ChristenUnie deel uit van het College van Gedeputeerde Staten. Zeg maar de regering of het dagelijks bestuur van de provincie. Natuurlijk doet de ChristenUnie in Drenthe weer mee aan de verkiezingsstrijd. De kandidatenlijst is vastgesteld en lijsttrekker is Tjisse Stelpstra. Hij is nu lid van de steunfractie van de ChristenUnie van Provinciale Staten. In het dagelijks leven is hij gemeentesecretaris van de gemeente Midden-Drenthe. Ook is hij algemeen bestuurslid van het waterschap Reest en Wieden. Eerder was Stelpstra Statenlid in Noord-Holland. De kiesvereniging van de ChristenUnie in Midden-Drenthe zal de provinciale verkiezingscampagne uiteraard steunen