ChristenUnie trakteert tijdens Rijwielvierdaagse op Midden Drentse aardbeien

aardbeienaktie fiets 4 dgse 23 juli 2013maandag 22 juli 2013 23:46

Hooghalen

Vanwege het overweldigende succes van vorig jaar trakteert de fractie van de ChristenUnie Midden Drenthe ook dit jaar alle deelnemers van de  Drentse rijwielvierdaagse op een overheerlijke aardbei van fruitkwekerij Sturing. Tot buiten Nederland kwamen achteraf nog de bedankjes voor de overheerlijke “snelle hap”. Gert Jan Bent: met deze actie wil de ChristenUnie de toerist in de gemeente Midden Drenthe ook dit jaar weer hartelijk welkom heten. De toeristische sector is immers één van de grootste werkgevers in onze gemeente. We delen aardbeien van Sturing uit omdat dit een locale ondernemer is die bekend staat om zijn heerlijke aardbeien. Wat veel mensen niet weten is dat dit bedrijf ook een belangrijk leerwerkcentrum is waar inwoners van onze gemeente worden begeleid in hun traject naar de arbeidsmarkt. Henk Sturing: prachtig dat de ChristenUnie ons leerwerkcentrum heeft gekozen als leverancier van hun traktatie: voor deze actie plukken wij de mooiste aardbeien die wij hebben en geven ze ook nog eens gratis weg!