Trots en dankbaar!

IMG2017_016604donderdag 22 maart 2018 14:23

Hart voor Midden-Drenthe!
Met dit thema zijn wij begonnen aan de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Midden-Drenthe. Er is hard gewerkt in de laatste maanden om zo veel mogelijk inwoners bekend te maken met de kandidaten en standpunten van de ChristenUnie. Zo zijn er meerdere nieuwsbrieven uitgebracht, is er een eigen verkiezingskrant in de hele gemeente verspreid en hebben vele vrijwilligers in de laatste dagen voor de verkiezingen meegeholpen met de ‘hartjesactie’. Met Jan Doornbos als voorzitter en Andries van den Berg als redacteur, dank ik de gehele campagnecommissie, er is hard gewerkt. Daarnaast hebben onze wethouder Gert Jan Bent en onze raadsleden Henk Heideveld en Ageet van Dijken al vier jaar lang laten zien hart te hebben voor Midden-Drenthe en al haar inwoners.

Als  bestuur van de ChristenUnie Midden-Drenthe zijn wij trots en dankbaar dat wij onze 2 zetels hebben kunnen behouden.

Iedereen die heeft laten zien hart te hebben voor Midden-Drenthe èn de ChristenUnie, van harte bedankt!

Namens het bestuur ChristenUnie Midden-Drenthe,
Gert Smit, bestuursvoorzitter